Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Κανατά Βασιλική


Καλησπέρα σε όλους!
Ονομάζομαι Κανατά Βασιλική και είμαι απόφοιτος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα:  "Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών", αποτελεί για εμένα μια ευκαιρία για περαιτέρω ενίσχυση των γνώσεων, των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων μου στο χειρισμό των Νέων Τεχνολογιών και με εφοδιάζει με περισσότερες, πιο καινοτόμες και παιδαγωγικές μεθόδους ένταξης και αξιοποίησης των Νέων Μέσων στην εκπαιδευτική μου διαδικασία. Παράλληλα, μου δίνει τη δυνατότητα να καταρτιστώ από διδάσκοντες γνωστούς στην επιστημονική κοινότητα για το ακαδημαϊκό τους έργο. Τέλος, μου παρέχει την ευκαιρία να συνεργαστώ με αξιόλογους συναδέλφους, ανταλλάσοντας ιδέες και απόψεις που αντλούνται από τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους, και αυτό με χαροποιεί ιδιαιτέρως. 

Εύχομαι σε όλους μια καλή ακαδημαϊκή χρονιά γεμάτη εφόδια και γνώσεις και εν όψει των εορτών εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2015.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου