Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Ουρανία Μπάνου

Ουρανία Μπάνου  Ονομάζομαι Ουρανία Μπάνου και είμαι φιλόλογος στη Ρόδο. Είμαι απόφοιτος της Νομικής ΔΠΘ και της Φιλοσοφικής ΑΠΘ. Είμαι από τη Θεσσαλονίκη (γενν. το 1959). Για τη δική μου γενιά, η ενασχόληση με την τεχνολογία αποτελούσε για πολλά χρόνια μόνο εμπειρική γνώση και, κυρίως, γνώση την οποία χρησιμοποιούμε για να διευκολύνουμε την καθημερινότητά μας. Ωστόσο, όπως διαπίστωσα από τα χρόνια της θητείας μου στη διδασκαλία, όλοι μας οφείλουμε να βελτιωνόμαστε συνεχώς ως προς τις καλές διδακτικές μεθόδους και να ενημερωνόμαστε για τις εξελίξεις στους τομείς που καλούμαστε να υπηρετήσουμε. Η εποχή μας προχωρά πολύ γρήγορα και πρέπει να είμαστε, στο βαθμό που μπορούμε, έτοιμοι να την παρακολουθήσουμε και να αξιοποιήσουμε τις προκλήσεις της. Χαίρομαι ιδιαίτερα που βρίσκομαι σ' αυτό το μεταπτυχιακό, γιατί πιστεύω ότι θα μου προσφέρει πολλές γνώσεις και νέες δυνατότητες. Εύχομαι καλό και δημιουργικό έργο σε όλους!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου